Binance Banner
  1. Haberler
  2. Kripto Haber
  3. Blockchain Sadakat Programları Genç Yetişkinler Arasında İlgi Çekiyor

Blockchain Sadakat Programları Genç Yetişkinler Arasında İlgi Çekiyor

Web3 ve merkezi olmayan uygulama (DApp) sektörleri olgunlaştıkça son yıllarda blockchain sadakat ödül programlarının sayısı arttı.

featured
Blockchain Sadakat Programları
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Web3 ve merkezi olmayan uygulama (DApp) sektörleri olgunlaştıkça son yıllarda blockchain sadakat ödül programlarının sayısı arttı. Çok aranan bir tüketici demografisi olan genç yetişkinler, odaklanmış ekosistemler içinde katılım-kazanma paradigmalarına açık bir tercih gösteriyor.

İstatistikler, çoğu Web3 ve kripto para ürününe katılımın airdrop veya diğer sınırlı teşvik pencereleri gibi dönemlerde zirveye ulaştığını göstermektedir. İstisnalar olsa da, lansmandan sonraki ilk birkaç ay içinde tüketici ilgisini çekemeyen projeler genellikle düşük performans gösterir.

Tüketicileri teşvik etmek için tasarlanmış sadakat programları, para birimi ve rekabetin ortaya çıkışından beri var olmuştur. Kredi kartı satın alımlarıyla havayolu milleri kazanmaktan Microsoft’un ödeme yaparak gezinme teşvik programına kadar, işletmeler çeşitli müşteri elde tutma stratejileri denemiştir. Ancak, bunların blockchain ve Web3 topluluklarındaki uygulamaları farklı ekosistemler arasında düzensiz ve tutarsız olmuştur. Bazı projeler, hemen nakde çevrilebilen kripto para ödüllerine odaklanarak bu fonları yeniden yatırma teşvikini azaltırken, diğerleri yalnızca kazanıldıkları platformda bulunan ödüller sunar.

The Street’ten Rob Nelson’ın ev sahipliği yaptığı son yuvarlak masa tartışmasında, REVO Ride Share CEO’su ve başkanı Paul Mikel, Element United CEO’su ve başkanı Scott Lomu ve etkileyici Paul Cuffaro’nun da aralarında bulunduğu bir grup içeriden kişi, tokenleştirme ve ödülleri blockchain benimsemesinin birincil itici güçleri olarak vurguladı.

Grup, blockchain‘in yaratıcının pazarındaki uygulamasıyla tüketici sadakatini artırma potansiyelini tartıştı. Ancak, Consensys’ten alınan veriler, etkileyicilerin ve serbest çalışanların Web3 sektöründe istihdam edilen toplam insan sayısının küçük bir yüzdesini oluşturduğunu gösteriyor.

Mevcut blok zinciri tabanlı sadakat programlarının kullanıcı katılımında ölçülebilir artışlara yol açıp açmadığı belirsizliğini koruyor, çünkü çoğu firma pazarlama çabalarının etkinliğiyle ilgili bilgi yayınlamıyor. Ancak, Eylül 2024 itibarıyla trend olan en başarılı projelerin analizi, mini dApp’lerin, Telegram oyunlarının, tıkla-kazan oyunlarının ve tahmin pazarlarının geleneksel sadakat programlarına kıyasla patlayıcı bir büyüme yaşadığını gösteriyor.

Teşvikin görünmez olduğu veya kullanıcı arayüzlerine sorunsuz bir şekilde entegre edildiği basit deneyimler, Web3 ve kripto para birimi topluluklarındaki en büyük demografi olan 1981’den sonra doğanlar arasında en fazla ilgi görüyor gibi görünüyor.

Sorumluluk Reddi Beyanı:

Bu yazıda yer alan bilgiler kesinlikle yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kripto para birimlerinin yüksek volatilite ve dolaysıyla risk taşıdığının farkında olmalı, kendi araştırmaları doğrultusunda işlemlerini gerçekleştirmelidir.

Giriş Yap

Kripto Haberim ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Kripto Haberim

BEDAVA
İNCELE